• 22 824 06 06
  • +48 503 478 455
  • Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Pn.-Pt. 9.00-18.00

Przegląd artykułów

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Ponad 70 procent wszystkich nowych pojazdów będzie w roku 2015 wyposażonych w funkcję silnika start/stop w celu stałego obniżania zużycia paliwa i emisji CO 2 . W takich samochodach ekologicznych stosuje się zasadniczo dwa odmienne systemy akumulatorów rozruchowych: AGM (Absorbent Glass Mat) i EFB (Enhanced Flooded Battery). Zastosowanie konkretnej technologii zależy od obniżenia stopnia zużycia materiałów napędowych i emisji CO 2 , jaki chcemy osiągnąć. Technologia AGM ma zastosowanie przede wszystkim dla systemów start/stop z rekuperacją energii hamowania w przypadku pojazdów klasy średniej i wyższej.

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

EXIDE Technologies, uznany lider w zakresie produkcji i recyklingu akumulatorów kwasowo-ołowiowych w ponad 80 krajach, zawsze stawiał innowacje wśród swoich priorytetów. Obecnie EXIDE Technologies dokłada starań, aby wspomóc rozwój najnowszych oraz przyszłych generacji pojazdów z napędem hybrydowym. W tym celu w 2009 roku rozbudowany został dział Badań i Rozwoju, co znalazło odzwierciedlenie w 45% wzroście nakładów budżetowych oraz zatrudnieniu 60 nowych inżynierów i doktorantów.

 Ładowarka CTEK CT5 START/STOP

Ocena użytkowników: 3 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna

Ładowarka CT5 START/STOP akumulatorów z funkcją konserwacji START/STOP została specjalnie zaprojektowana w celu zapewnienia bezpieczeństwa i łatwości ładowania dla pojazdów wyposażonych w technologię Start/Stop nowej generacji. Nie występują tutaj przyciski, które trzeba naciskać ani ustawienia wymagające wyboru. Ta łatwa w obsłudze, inteligentna ładowarka stanowi doskonałe rozwiązanie dla zapewnienia najwyższego poziomu stanu technicznego akumulatora AGM lub EFB, co zapewnia maksymalizację sprawności pojazdu, wydłużenia okresu trwałości użytkowej akumulatora oraz pomocy w obniżeniu emisji CO 2 .

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Największe wymagania względem akumulatora Opracowane wspólnie z największymi europejskimi producentami pojazdów do zastosowań micro-hybrid, Centra AGM (Absorbent Glass Mat) to najbardziej zaawansowana technologia, zdolna zapewnić optymalne działanie w ekstremalnych zastosowaniach pracy cyklicznej, zarówno ze zdolnością przyjęcia wysokiego ładunku jak i działaniem przy częściowym naładowaniu akumulatora.

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

W związku z nowymi przepisami unijnymi, zmierzającymi do ograniczenia do roku 2015 emisji CO2 przez pojazdy do 130 g/km, wszystko wskazuje na to, że branża motoryzacyjna wchodzi w nową erę. Aby sprostać tym wymogom, producenci samochodów opracowują alternatywne środki napędu elektrycznego oraz innowacyjne rozwiązania, mające na celu zmniejszenie zużycia paliwa. Pojawił się pełen asortyment nowych modeli pojazdów: pojazdy z napędem hybrydowym (HEV).