• +48 503 478 455
  • Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Pn.-Pt. 9.00-18.00

Przegląd artykułów

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Jeśli wchodzimy do samochodu, przekręcamy zapłon i auto nie odpala lub na desce rozdzielczej nie pojawiła się żadna kontrolka to najprawdopodobniej mamy problem z akumulatorem.

W takim wypadku, jeśli jesteśmy zaopatrzeni w miernik napięcia możemy sprawdzić jaki jest jego stan. Napięcie prawidłowe to zakres 12.6 – 12.8V, jeśli nasz akumulator mieści się w tych granicach, to przyczyna może być inna na przykład niedokręcona klema akumulatora. Klemy powinny być czyste i dobrze dokręcone, bez zbędnej ilości środków zabezpieczających jak wazelina techniczna.


Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Akumulatory Silver Dynamic AGM

Wysoka jakość materiałów wykorzystanych do produkcji akumulatora VARTA Silver dynamic ( włókna szklane, elektrolit, płyty i in. ) to większy prąd rozruchu, wysoka wydajność, duża odporność na wstrząsy i wibracje, możliwość montażu akumulatora w dowolnej pozycji i łatwość utylizacji ( ochrona środowiska ). Wysokiej jakości akumulatory rozruchowe VARTA, są produkowane w oparciu o technologię AGM (Absorbent Glass Mat ). W technologii tej, cały elektrolit skupiony jest w separatorach (matach) wykonanych ze specjalnego włókna szklanego, umieszczonych pomiędzy ołowiowymi płytami akumulatora. Włókno to charakteryzuje się bardzo dużą porowatością i chłonnością znacznie przekraczająca objętość całego zawartego w akumulatorze elektrolitu. System uszczelnienia akumulatora wykonanego w technologii AGM zawiera jednokierunkowy zawór ciśnieniowy zwany VRLA (Valve Regulated Lead Acid). Otwiera się on z chwilą nadmiernego wzrostu ciśnienia wewnętrznego ( zjawisko to może nastąpić np. podczas przeładowywania akumulatora ) i bezpiecznie odprowadza powstały gaz na zewnątrz, zapobiegając rozsadzeniu obudowy.


Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Akumulator, to często niedoceniana część pojazdu.

Pewnego dnia może spotkać nas niespodzianka, nie koniecznie taka, z której możemy być zadowoleni. Dlatego zanim przestanie odpowiednio nam służyć, powinniśmy o niego należycie zadbać. Prawidłowa dbałość o naszą baterię, to nie tylko okresowe doładowywanie, ale także prawidłowe podłączenie podczas wymiany.


Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Akumulatory Duracell Extreme EFB to idealny wybór do dobrze wyposażonych samochodów lub z podstawowym systemem start stop. Duży wzrost zapotrzebowania na pobór prądu przez urządzenia pokładowe w nowoczesnych samochodach osobowych stawia akumulatorom stale nowe wymagania. Technologia czystego wapnia dla wyższej mocy rozruchu, system Double Top jako ochrona przed wylaniem się kwasu i ulepszone zabezpieczenie przed zapłonem wstecznym sprawdza się w wypadku modelu Extreme już od kilku lat.


Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Akumulatory Blue EFB Dynamic

Akumulatory Varta Start-Stop wykonane w technologii EFB są doskonałym rozwiązaniem dla pojazdów ze standardową (podstawową) funkcją Start-Stop. Przy wyłączonym silniku niezawodnie zaopatruje on w prąd odbiorniki energii i gwarantuje ponowny start silnika w ciągu ułamka sekundy. Ponadto posiada on dwukrotnie większą wytrzymałość cykliczną w porównaniu z akumulatorem konwencjonalnym i działa bez zarzutu nawet przy głębokim rozładowaniu.


Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Akumulatory Duracell Extreme AGM dedykowany jest do samochodów z bogatym wyposażeniem oraz do systemów start-stop z rekuperacją (odzyskiwaniem energii z hamowania). Technologia czystego wapnia dla wyższej mocy rozruchu, system Double Top jako ochrona przed wylaniem się kwasu i ulepszone zabezpieczenie przed zapłonem wstecznym sprawdza się w wypadku modelu Extreme już od kilku lat.