• 22 824 06 06
  • +48 503 478 455
  • Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Pn.-Pt. 9.00-18.00

Akumulatory EFB

W technologii EFB płyta dodatnia jest dodatkowo pokryta warstwą poliestru. Zwiększa to stabilność masy czynnej. W porównaniu do akumulatorów konwencjonalnych technologia EFB zapewnia wyższą odporność na pracę cykliczną, a akumulatory zachowują pełną sprawność nawet przy silnych wstrząsach.

 

  • Filtruj
MOLL_Batt_EFB_big
Producent: Moll

Nowo opracowany typ baterii kwasowo-ołowiowych EFB Enhanced Flooded Battery czyli akumulator kwasowo-ołowiowy o wydłużonej żywotności. Specjalnie dla samochodów ze standardowym systemem Start-Stop bez rekuperacji energii hamowania (Fiat 500 Start-Stop, Toyota Yaris Start-Stop, Ford ECOnetic) i pojazdów z dużą iloscią urządzeń elektrycznych. Płyty w akumulatorze EFB są grubsze w porównaniu z konwencjonalnymi akumulatorami kwasowymi i wzmocnione są specjalną powłoką z poliestru. Powłoka z poliestru pomaga lepiej utrzymać masę czynną na płycie, utrata masy czynnej jest więc zredukowana do minimum! Akumulator posiada większą wytrzymałość cykliczną w porównaniu do tradycyjnych akumulatorów. Dzięki dobrej stabilność termicznej, akumulatory w technologi Moll EFB są preferowane szczególnie do instalacji w komorze silnika, ale również do zastosowania w bardzo gorącym klimacie.

MOLL_Batt_EFB_big
Producent: Moll

Nowo opracowany typ baterii kwasowo-ołowiowych EFB Enhanced Flooded Battery czyli akumulator kwasowo-ołowiowy o wydłużonej żywotności. Specjalnie dla samochodów ze standardowym systemem Start-Stop bez rekuperacji energii hamowania (Fiat 500 Start-Stop, Toyota Yaris Start-Stop, Ford ECOnetic) i pojazdów z dużą iloscią urządzeń elektrycznych. Płyty w akumulatorze EFB są grubsze w porównaniu z konwencjonalnymi akumulatorami kwasowymi i wzmocnione są specjalną powłoką z poliestru. Powłoka z poliestru pomaga lepiej utrzymać masę czynną na płycie, utrata masy czynnej jest więc zredukowana do minimum! Akumulator posiada większą wytrzymałość cykliczną w porównaniu do tradycyjnych akumulatorów. Dzięki dobrej stabilność termicznej, akumulatory w technologi Moll EFB są preferowane szczególnie do instalacji w komorze silnika, ale również do zastosowania w bardzo gorącym klimacie.

MOLL_Batt_EFB_big
Producent: Moll

Nowo opracowany typ baterii kwasowo-ołowiowych EFB Enhanced Flooded Battery czyli akumulator kwasowo-ołowiowy o wydłużonej żywotności. Specjalnie dla samochodów ze standardowym systemem Start-Stop bez rekuperacji energii hamowania (Fiat 500 Start-Stop, Toyota Yaris Start-Stop, Ford ECOnetic) i pojazdów z dużą iloscią urządzeń elektrycznych. Płyty w akumulatorze EFB są grubsze w porównaniu z konwencjonalnymi akumulatorami kwasowymi i wzmocnione są specjalną powłoką z poliestru. Powłoka z poliestru pomaga lepiej utrzymać masę czynną na płycie, utrata masy czynnej jest więc zredukowana do minimum! Akumulator posiada większą wytrzymałość cykliczną w porównaniu do tradycyjnych akumulatorów. Dzięki dobrej stabilność termicznej, akumulatory w technologi Moll EFB są preferowane szczególnie do instalacji w komorze silnika, ale również do zastosowania w bardzo gorącym klimacie.

MOLL_Batt_EFB_big
Producent: Moll

Nowo opracowany typ baterii kwasowo-ołowiowych EFB Enhanced Flooded Battery czyli akumulator kwasowo-ołowiowy o wydłużonej żywotności. Specjalnie dla samochodów ze standardowym systemem Start-Stop bez rekuperacji energii hamowania (Fiat 500 Start-Stop, Toyota Yaris Start-Stop, Ford ECOnetic) i pojazdów z dużą iloscią urządzeń elektrycznych. Płyty w akumulatorze EFB są grubsze w porównaniu z konwencjonalnymi akumulatorami kwasowymi i wzmocnione są specjalną powłoką z poliestru. Powłoka z poliestru pomaga lepiej utrzymać masę czynną na płycie, utrata masy czynnej jest więc zredukowana do minimum! Akumulator posiada większą wytrzymałość cykliczną w porównaniu do tradycyjnych akumulatorów. Dzięki dobrej stabilność termicznej, akumulatory w technologi Moll EFB są preferowane szczególnie do instalacji w komorze silnika, ale również do zastosowania w bardzo gorącym klimacie.

EFB
Producent: Duracell
Nr kat.: DE60

Duracell Extreme EFB to idealny wybór do dobrze wyposażonych samochodów lub z podstawowym systemem start-stop. Duży wzrost zapotrzebowania na pobór prądu przez urządzenia pokładowe w nowoczesnych samochodach osobowych stawia akumulatorom stale nowe wymagania. Duracell Extreme AGM dedykowany jest do samochodów z bogatym wyposażeniem oraz do systemów start-stop z rekuperacją (odzyskiwaniem energii z hamowania).

CL800
Producent: Centra
Nr kat.: CL800

Motywacja do stworzenia pierwszego akumulatora EFB* w 2008 roku była wynikiem chęci wsparcia europejskich producentów samochodów w zakresie redukcji zużycia paliwa i zmniejszenia emisji CO 2 w małych oraz średnich autach. Inwestycje w badania i rozwój oraz wieloletnia współpraca z największymi producentami samochodów zaowocowały postrzeganiem naszej technologii jako najbardziej zaawansowanej. Start & Stop Start-Stop * EFB – nazwa technologii (Enhanced Flooded Battery) zdefiniowana przez CENELEC w 2012 r. 5 Dzięki zastosowaniu stopów ołowiu i dodatków węglowych akumulatory EFB z najnowszej gamy odznaczają się lepszą zdolnością przyjmowania ładunku i dobrą żywotnością w pracy cyklicznej. Akumulatory EFB doskonale współpracują z sys- temami Start-Stop, systemami hamowania regeneracyjnego i innymi, zaawansowanymi technologiami redukującymi zużycie paliwa.

CL752
Producent: Centra
Nr kat.: CL752

Motywacja do stworzenia pierwszego akumulatora EFB* w 2008 roku była wynikiem chęci wsparcia europejskich producentów samochodów w zakresie redukcji zużycia paliwa i zmniejszenia emisji CO 2 w małych oraz średnich autach. Inwestycje w badania i rozwój oraz wieloletnia współpraca z największymi producentami samochodów zaowocowały postrzeganiem naszej technologii jako najbardziej zaawansowanej. Start & Stop Start-Stop * EFB – nazwa technologii (Enhanced Flooded Battery) zdefiniowana przez CENELEC w 2012 r. 5 Dzięki zastosowaniu stopów ołowiu i dodatków węglowych akumulatory EFB z najnowszej gamy odznaczają się lepszą zdolnością przyjmowania ładunku i dobrą żywotnością w pracy cyklicznej. Akumulatory EFB doskonale współpracują z sys- temami Start-Stop, systemami hamowania regeneracyjnego i innymi, zaawansowanymi technologiami redukującymi zużycie paliwa.

CL700
Producent: Centra
Nr kat.: CL700

Motywacja do stworzenia pierwszego akumulatora EFB* w 2008 roku była wynikiem chęci wsparcia europejskich producentów samochodów w zakresie redukcji zużycia paliwa i zmniejszenia emisji CO 2 w małych oraz średnich autach. Inwestycje w badania i rozwój oraz wieloletnia współpraca z największymi producentami samochodów zaowocowały postrzeganiem naszej technologii jako najbardziej zaawansowanej. Start & Stop Start-Stop * EFB – nazwa technologii (Enhanced Flooded Battery) zdefiniowana przez CENELEC w 2012 r. 5 Dzięki zastosowaniu stopów ołowiu i dodatków węglowych akumulatory EFB z najnowszej gamy odznaczają się lepszą zdolnością przyjmowania ładunku i dobrą żywotnością w pracy cyklicznej. Akumulatory EFB doskonale współpracują z sys- temami Start-Stop, systemami hamowania regeneracyjnego i innymi, zaawansowanymi technologiami redukującymi zużycie paliwa.