Nasza firma opracowała pierwszy akumulator AGM do aut z systemem Start-Stop w 2004 roku. Od tego czasu stosowana przez nas technologia szybko się rozwijała, a każda nowa gama produktów wiązała się ze wzrostem ich wydajności. Duże nakłady inwestycyjne w zaawansowane zakłady produkcyjne sprawiły, że jesteśmy jednym z największych na świecie producentów akumulatorów AGM. Spełniając rygorystyczne wymagania producentów samochodów, oferujemy jednocześnie Płyta dodatnia: kratka obramowana z nowoczesnym stopem ołowiu. Eliminacja rozwarstwienia elektrolitu dzięki chłonnym separatorom – absorbującym i zwiększającym ilość elektrolitu Płyta ujemna: kratka 3DX (szczegóły na s. 7) Wysoko skompresowana grupa wysokich płyt Unikalny system wentylacji regulowanej zaworami 4 wysokiej jakości produkty na rynku wtórnym (AM). Akumulatory Centra Start-Stop AGM wykorzystują nowoczesne komponenty i materiały, w tym separatory z maty szklanej, zaawansowane stopy ołowiu i cyny oraz unikalne dodatki węgla do masy aktywnej. Są one dostosowane do samochodów z systemem Start-Stop i/lub z systemem hamowania rekupe- racyjnego. Nowa generacja akumulatorów AGM sprawdzi się również na łodziach i w innych zastosowaniach, bazujących na inteligentnych układach oszczędzania paliwa.
Motywacja do stworzenia pierwszego akumulatora EFB* w 2008 roku była wynikiem chęci wsparcia europejskich producentów samochodów w zakresie redukcji zużycia paliwa i zmniejszenia emisji CO 2 w małych oraz średnich autach. Inwestycje w badania i rozwój oraz wieloletnia współpraca z największymi producentami samochodów zaowocowały postrzeganiem naszej technologii jako najbardziej zaawansowanej. Start & Stop Start-Stop * EFB – nazwa technologii (Enhanced Flooded Battery) zdefiniowana przez CENELEC w 2012 r. 5 Dzięki zastosowaniu stopów ołowiu i dodatków węglowych akumulatory EFB z najnowszej gamy odznaczają się lepszą zdolnością przyjmowania ładunku i dobrą żywotnością w pracy cyklicznej. Akumulatory EFB doskonale współpracują z sys- temami Start-Stop, systemami hamowania regeneracyjnego i innymi, zaawansowanymi technologiami redukującymi zużycie paliwa.
Nasza firma opracowała pierwszy akumulator AGM do aut z systemem Start-Stop w 2004 roku. Od tego czasu stosowana przez nas technologia szybko się rozwijała, a każda nowa gama produktów wiązała się ze wzrostem ich wydajności. Duże nakłady inwestycyjne w zaawansowane zakłady produkcyjne sprawiły, że jesteśmy jednym z największych na świecie producentów akumulatorów AGM. Spełniając rygorystyczne wymagania producentów samochodów, oferujemy jednocześnie Płyta dodatnia: kratka obramowana z nowoczesnym stopem ołowiu. Eliminacja rozwarstwienia elektrolitu dzięki chłonnym separatorom – absorbującym i zwiększającym ilość elektrolitu Płyta ujemna: kratka 3DX (szczegóły na s. 7) Wysoko skompresowana grupa wysokich płyt Unikalny system wentylacji regulowanej zaworami 4 wysokiej jakości produkty na rynku wtórnym (AM). Akumulatory Centra Start-Stop AGM wykorzystują nowoczesne komponenty i materiały, w tym separatory z maty szklanej, zaawansowane stopy ołowiu i cyny oraz unikalne dodatki węgla do masy aktywnej. Są one dostosowane do samochodów z systemem Start-Stop i/lub z systemem hamowania rekupe- racyjnego. Nowa generacja akumulatorów AGM sprawdzi się również na łodziach i w innych zastosowaniach, bazujących na inteligentnych układach oszczędzania paliwa.
Motywacja do stworzenia pierwszego akumulatora EFB* w 2008 roku była wynikiem chęci wsparcia europejskich producentów samochodów w zakresie redukcji zużycia paliwa i zmniejszenia emisji CO 2 w małych oraz średnich autach. Inwestycje w badania i rozwój oraz wieloletnia współpraca z największymi producentami samochodów zaowocowały postrzeganiem naszej technologii jako najbardziej zaawansowanej. Start & Stop Start-Stop * EFB – nazwa technologii (Enhanced Flooded Battery) zdefiniowana przez CENELEC w 2012 r. 5 Dzięki zastosowaniu stopów ołowiu i dodatków węglowych akumulatory EFB z najnowszej gamy odznaczają się lepszą zdolnością przyjmowania ładunku i dobrą żywotnością w pracy cyklicznej. Akumulatory EFB doskonale współpracują z sys- temami Start-Stop, systemami hamowania regeneracyjnego i innymi, zaawansowanymi technologiami redukującymi zużycie paliwa.
Nasza firma opracowała pierwszy akumulator AGM do aut z systemem Start-Stop w 2004 roku. Od tego czasu stosowana przez nas technologia szybko się rozwijała, a każda nowa gama produktów wiązała się ze wzrostem ich wydajności. Duże nakłady inwestycyjne w zaawansowane zakłady produkcyjne sprawiły, że jesteśmy jednym z największych na świecie producentów akumulatorów AGM. Spełniając rygorystyczne wymagania producentów samochodów, oferujemy jednocześnie Płyta dodatnia: kratka obramowana z nowoczesnym stopem ołowiu. Eliminacja rozwarstwienia elektrolitu dzięki chłonnym separatorom – absorbującym i zwiększającym ilość elektrolitu Płyta ujemna: kratka 3DX (szczegóły na s. 7) Wysoko skompresowana grupa wysokich płyt Unikalny system wentylacji regulowanej zaworami 4 wysokiej jakości produkty na rynku wtórnym (AM). Akumulatory Centra Start-Stop AGM wykorzystują nowoczesne komponenty i materiały, w tym separatory z maty szklanej, zaawansowane stopy ołowiu i cyny oraz unikalne dodatki węgla do masy aktywnej. Są one dostosowane do samochodów z systemem Start-Stop i/lub z systemem hamowania rekupe- racyjnego. Nowa generacja akumulatorów AGM sprawdzi się również na łodziach i w innych zastosowaniach, bazujących na inteligentnych układach oszczędzania paliwa.
Motywacja do stworzenia pierwszego akumulatora EFB* w 2008 roku była wynikiem chęci wsparcia europejskich producentów samochodów w zakresie redukcji zużycia paliwa i zmniejszenia emisji CO 2 w małych oraz średnich autach. Inwestycje w badania i rozwój oraz wieloletnia współpraca z największymi producentami samochodów zaowocowały postrzeganiem naszej technologii jako najbardziej zaawansowanej. Start & Stop Start-Stop * EFB – nazwa technologii (Enhanced Flooded Battery) zdefiniowana przez CENELEC w 2012 r. 5 Dzięki zastosowaniu stopów ołowiu i dodatków węglowych akumulatory EFB z najnowszej gamy odznaczają się lepszą zdolnością przyjmowania ładunku i dobrą żywotnością w pracy cyklicznej. Akumulatory EFB doskonale współpracują z sys- temami Start-Stop, systemami hamowania regeneracyjnego i innymi, zaawansowanymi technologiami redukującymi zużycie paliwa.
Nasza firma opracowała pierwszy akumulator AGM do aut z systemem Start-Stop w 2004 roku. Od tego czasu stosowana przez nas technologia szybko się rozwijała, a każda nowa gama produktów wiązała się ze wzrostem ich wydajności. Duże nakłady inwestycyjne w zaawansowane zakłady produkcyjne sprawiły, że jesteśmy jednym z największych na świecie producentów akumulatorów AGM. Spełniając rygorystyczne wymagania producentów samochodów, oferujemy jednocześnie Płyta dodatnia: kratka obramowana z nowoczesnym stopem ołowiu. Eliminacja rozwarstwienia elektrolitu dzięki chłonnym separatorom – absorbującym i zwiększającym ilość elektrolitu Płyta ujemna: kratka 3DX (szczegóły na s. 7) Wysoko skompresowana grupa wysokich płyt Unikalny system wentylacji regulowanej zaworami 4 wysokiej jakości produkty na rynku wtórnym (AM). Akumulatory Centra Start-Stop AGM wykorzystują nowoczesne komponenty i materiały, w tym separatory z maty szklanej, zaawansowane stopy ołowiu i cyny oraz unikalne dodatki węgla do masy aktywnej. Są one dostosowane do samochodów z systemem Start-Stop i/lub z systemem hamowania rekupe- racyjnego. Nowa generacja akumulatorów AGM sprawdzi się również na łodziach i w innych zastosowaniach, bazujących na inteligentnych układach oszczędzania paliwa.
Motywacja do stworzenia pierwszego akumulatora EFB* w 2008 roku była wynikiem chęci wsparcia europejskich producentów samochodów w zakresie redukcji zużycia paliwa i zmniejszenia emisji CO 2 w małych oraz średnich autach. Inwestycje w badania i rozwój oraz wieloletnia współpraca z największymi producentami samochodów zaowocowały postrzeganiem naszej technologii jako najbardziej zaawansowanej. Start & Stop Start-Stop * EFB – nazwa technologii (Enhanced Flooded Battery) zdefiniowana przez CENELEC w 2012 r. 5 Dzięki zastosowaniu stopów ołowiu i dodatków węglowych akumulatory EFB z najnowszej gamy odznaczają się lepszą zdolnością przyjmowania ładunku i dobrą żywotnością w pracy cyklicznej. Akumulatory EFB doskonale współpracują z sys- temami Start-Stop, systemami hamowania regeneracyjnego i innymi, zaawansowanymi technologiami redukującymi zużycie paliwa.
Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka)
Wykorzystujemy ciasteczka (ang. cookies) oraz podobne technologie w celu świadczenia usług, dostosowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Możesz zawsze wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza, że cookies będą zapisane w pamięci urządzenia. Dowiedz się więcej