Nowo opracowany typ baterii kwasowo-ołowiowych EFB Enhanced Flooded Battery czyli akumulator kwasowo-ołowiowy o wydłużonej żywotności. Specjalnie dla samochodów ze standardowym systemem Start-Stop bez rekuperacji energii hamowania (Fiat 500 Start-Stop, Toyota Yaris Start-Stop, Ford ECOnetic) i pojazdów z dużą iloscią urządzeń elektrycznych. Płyty w akumulatorze EFB są grubsze w porównaniu z konwencjonalnymi akumulatorami kwasowymi i wzmocnione są specjalną powłoką z poliestru. Powłoka z poliestru pomaga lepiej utrzymać masę czynną na płycie, utrata masy czynnej jest więc zredukowana do minimum! Akumulator posiada większą wytrzymałość cykliczną w porównaniu do tradycyjnych akumulatorów. Dzięki dobrej stabilność termicznej, akumulatory w technologi Moll EFB są preferowane szczególnie do instalacji w komorze silnika, ale również do zastosowania w bardzo gorącym klimacie.
Nowo opracowany typ baterii kwasowo-ołowiowych EFB Enhanced Flooded Battery czyli akumulator kwasowo-ołowiowy o wydłużonej żywotności. Specjalnie dla samochodów ze standardowym systemem Start-Stop bez rekuperacji energii hamowania (Fiat 500 Start-Stop, Toyota Yaris Start-Stop, Ford ECOnetic) i pojazdów z dużą iloscią urządzeń elektrycznych. Płyty w akumulatorze EFB są grubsze w porównaniu z konwencjonalnymi akumulatorami kwasowymi i wzmocnione są specjalną powłoką z poliestru. Powłoka z poliestru pomaga lepiej utrzymać masę czynną na płycie, utrata masy czynnej jest więc zredukowana do minimum! Akumulator posiada większą wytrzymałość cykliczną w porównaniu do tradycyjnych akumulatorów. Dzięki dobrej stabilność termicznej, akumulatory w technologi Moll EFB są preferowane szczególnie do instalacji w komorze silnika, ale również do zastosowania w bardzo gorącym klimacie.
Nowo opracowany typ baterii kwasowo-ołowiowych EFB Enhanced Flooded Battery czyli akumulator kwasowo-ołowiowy o wydłużonej żywotności. Specjalnie dla samochodów ze standardowym systemem Start-Stop bez rekuperacji energii hamowania (Fiat 500 Start-Stop, Toyota Yaris Start-Stop, Ford ECOnetic) i pojazdów z dużą iloscią urządzeń elektrycznych. Płyty w akumulatorze EFB są grubsze w porównaniu z konwencjonalnymi akumulatorami kwasowymi i wzmocnione są specjalną powłoką z poliestru. Powłoka z poliestru pomaga lepiej utrzymać masę czynną na płycie, utrata masy czynnej jest więc zredukowana do minimum! Akumulator posiada większą wytrzymałość cykliczną w porównaniu do tradycyjnych akumulatorów. Dzięki dobrej stabilność termicznej, akumulatory w technologi Moll EFB są preferowane szczególnie do instalacji w komorze silnika, ale również do zastosowania w bardzo gorącym klimacie.
Nowo opracowany typ baterii kwasowo-ołowiowych EFB Enhanced Flooded Battery czyli akumulator kwasowo-ołowiowy o wydłużonej żywotności. Specjalnie dla samochodów ze standardowym systemem Start-Stop bez rekuperacji energii hamowania (Fiat 500 Start-Stop, Toyota Yaris Start-Stop, Ford ECOnetic) i pojazdów z dużą iloscią urządzeń elektrycznych. Płyty w akumulatorze EFB są grubsze w porównaniu z konwencjonalnymi akumulatorami kwasowymi i wzmocnione są specjalną powłoką z poliestru. Powłoka z poliestru pomaga lepiej utrzymać masę czynną na płycie, utrata masy czynnej jest więc zredukowana do minimum! Akumulator posiada większą wytrzymałość cykliczną w porównaniu do tradycyjnych akumulatorów. Dzięki dobrej stabilność termicznej, akumulatory w technologi Moll EFB są preferowane szczególnie do instalacji w komorze silnika, ale również do zastosowania w bardzo gorącym klimacie.
Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka)
Wykorzystujemy ciasteczka (ang. cookies) oraz podobne technologie w celu świadczenia usług, dostosowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Możesz zawsze wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza, że cookies będą zapisane w pamięci urządzenia. Dowiedz się więcej