Pomiędzy płytami ołowianymi są umieszczone maty z włókna szklanego nasycone elektrolitem. Dzięki szybszym reakcjom zachodzącym pomiędzy elektrolitem i masą aktywną, w sytuacjach zwiększonego zapotrzebowania na energię elektryczną zapewniony jest transfer większej ilości energii.
W technologii EFB płyta dodatnia jest dodatkowo pokryta warstwą poliestru. Zwiększa to stabilność masy czynnej. W porównaniu do akumulatorów konwencjonalnych technologia EFB zapewnia wyższą odporność na pracę cykliczną, a akumulatory zachowują pełną sprawność nawet przy silnych wstrząsach.
Nowo opracowany typ baterii kwasowo-ołowiowych EFB Enhanced Flooded Battery czyli akumulator kwasowo-ołowiowy o wydłużonej żywotności. Specjalnie dla samochodów ze standardowym systemem Start-Stop bez rekuperacji energii hamowania (Fiat 500 Start-Stop, Toyota Yaris Start-Stop, Ford ECOnetic) i pojazdów z dużą iloscią urządzeń elektrycznych. Płyty w akumulatorze EFB są grubsze w porównaniu z konwencjonalnymi akumulatorami kwasowymi i wzmocnione są specjalną powłoką z poliestru. Powłoka z poliestru pomaga lepiej utrzymać masę czynną na płycie, utrata masy czynnej jest więc zredukowana do minimum! Akumulator posiada większą wytrzymałość cykliczną w porównaniu do tradycyjnych akumulatorów. Dzięki dobrej stabilność termicznej, akumulatory w technologi Moll EFB są preferowane szczególnie do instalacji w komorze silnika, ale również do zastosowania w bardzo gorącym klimacie.
Nowo opracowany typ baterii kwasowo-ołowiowych EFB Enhanced Flooded Battery czyli akumulator kwasowo-ołowiowy o wydłużonej żywotności. Specjalnie dla samochodów ze standardowym systemem Start-Stop bez rekuperacji energii hamowania (Fiat 500 Start-Stop, Toyota Yaris Start-Stop, Ford ECOnetic) i pojazdów z dużą iloscią urządzeń elektrycznych. Płyty w akumulatorze EFB są grubsze w porównaniu z konwencjonalnymi akumulatorami kwasowymi i wzmocnione są specjalną powłoką z poliestru. Powłoka z poliestru pomaga lepiej utrzymać masę czynną na płycie, utrata masy czynnej jest więc zredukowana do minimum! Akumulator posiada większą wytrzymałość cykliczną w porównaniu do tradycyjnych akumulatorów. Dzięki dobrej stabilność termicznej, akumulatory w technologi Moll EFB są preferowane szczególnie do instalacji w komorze silnika, ale również do zastosowania w bardzo gorącym klimacie.
Nowo opracowany typ baterii kwasowo-ołowiowych EFB Enhanced Flooded Battery czyli akumulator kwasowo-ołowiowy o wydłużonej żywotności. Specjalnie dla samochodów ze standardowym systemem Start-Stop bez rekuperacji energii hamowania (Fiat 500 Start-Stop, Toyota Yaris Start-Stop, Ford ECOnetic) i pojazdów z dużą iloscią urządzeń elektrycznych. Płyty w akumulatorze EFB są grubsze w porównaniu z konwencjonalnymi akumulatorami kwasowymi i wzmocnione są specjalną powłoką z poliestru. Powłoka z poliestru pomaga lepiej utrzymać masę czynną na płycie, utrata masy czynnej jest więc zredukowana do minimum! Akumulator posiada większą wytrzymałość cykliczną w porównaniu do tradycyjnych akumulatorów. Dzięki dobrej stabilność termicznej, akumulatory w technologi Moll EFB są preferowane szczególnie do instalacji w komorze silnika, ale również do zastosowania w bardzo gorącym klimacie.
Nowo opracowany typ baterii kwasowo-ołowiowych EFB Enhanced Flooded Battery czyli akumulator kwasowo-ołowiowy o wydłużonej żywotności. Specjalnie dla samochodów ze standardowym systemem Start-Stop bez rekuperacji energii hamowania (Fiat 500 Start-Stop, Toyota Yaris Start-Stop, Ford ECOnetic) i pojazdów z dużą iloscią urządzeń elektrycznych. Płyty w akumulatorze EFB są grubsze w porównaniu z konwencjonalnymi akumulatorami kwasowymi i wzmocnione są specjalną powłoką z poliestru. Powłoka z poliestru pomaga lepiej utrzymać masę czynną na płycie, utrata masy czynnej jest więc zredukowana do minimum! Akumulator posiada większą wytrzymałość cykliczną w porównaniu do tradycyjnych akumulatorów. Dzięki dobrej stabilność termicznej, akumulatory w technologi Moll EFB są preferowane szczególnie do instalacji w komorze silnika, ale również do zastosowania w bardzo gorącym klimacie.
Wybierając model VARTA® Silver Dynamic AGM z najbardziej zaawansowaną technologią, sięgasz po wyjątkowy akumulator do najbardziej wymagających pojazdów i akcesoriów, zapewniający trzykrotnie dłuższą żywotność w porównaniu z konwencjonalnymi akumulatorami. Akumulatory VARTA® Silver Dynamic AGM stanowią idealne rozwiązanie do zasilania zaawansowanych systemów Start-Stop wymagających szybkiego ładowania akumulatora energią pochodzącą z hamowania.
Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka)
Wykorzystujemy ciasteczka (ang. cookies) oraz podobne technologie w celu świadczenia usług, dostosowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Możesz zawsze wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza, że cookies będą zapisane w pamięci urządzenia. Dowiedz się więcej