Pomiędzy płytami ołowianymi są umieszczone maty z włókna szklanego nasycone elektrolitem. Dzięki szybszym reakcjom zachodzącym pomiędzy elektrolitem i masą aktywną, w sytuacjach zwiększonego zapotrzebowania na energię elektryczną zapewniony jest transfer większej ilości energii.
W technologii EFB płyta dodatnia jest dodatkowo pokryta warstwą poliestru. Zwiększa to stabilność masy czynnej. W porównaniu do akumulatorów konwencjonalnych technologia EFB zapewnia wyższą odporność na pracę cykliczną, a akumulatory zachowują pełną sprawność nawet przy silnych wstrząsach.
Motywacja do stworzenia pierwszego akumulatora EFB* w 2008 roku była wynikiem chęci wsparcia europejskich producentów samochodów w zakresie redukcji zużycia paliwa i zmniejszenia emisji CO 2 w małych oraz średnich autach. Inwestycje w badania i rozwój oraz wieloletnia współpraca z największymi producentami samochodów zaowocowały postrzeganiem naszej technologii jako najbardziej zaawansowanej. Start & Stop Start-Stop * EFB – nazwa technologii (Enhanced Flooded Battery) zdefiniowana przez CENELEC w 2012 r. 5 Dzięki zastosowaniu stopów ołowiu i dodatków węglowych akumulatory EFB z najnowszej gamy odznaczają się lepszą zdolnością przyjmowania ładunku i dobrą żywotnością w pracy cyklicznej. Akumulatory EFB doskonale współpracują z sys- temami Start-Stop, systemami hamowania regeneracyjnego i innymi, zaawansowanymi technologiami redukującymi zużycie paliwa.
Motywacja do stworzenia pierwszego akumulatora EFB* w 2008 roku była wynikiem chęci wsparcia europejskich producentów samochodów w zakresie redukcji zużycia paliwa i zmniejszenia emisji CO 2 w małych oraz średnich autach. Inwestycje w badania i rozwój oraz wieloletnia współpraca z największymi producentami samochodów zaowocowały postrzeganiem naszej technologii jako najbardziej zaawansowanej. Start & Stop Start-Stop * EFB – nazwa technologii (Enhanced Flooded Battery) zdefiniowana przez CENELEC w 2012 r. 5 Dzięki zastosowaniu stopów ołowiu i dodatków węglowych akumulatory EFB z najnowszej gamy odznaczają się lepszą zdolnością przyjmowania ładunku i dobrą żywotnością w pracy cyklicznej. Akumulatory EFB doskonale współpracują z sys- temami Start-Stop, systemami hamowania regeneracyjnego i innymi, zaawansowanymi technologiami redukującymi zużycie paliwa.
Motywacja do stworzenia pierwszego akumulatora EFB* w 2008 roku była wynikiem chęci wsparcia europejskich producentów samochodów w zakresie redukcji zużycia paliwa i zmniejszenia emisji CO 2 w małych oraz średnich autach. Inwestycje w badania i rozwój oraz wieloletnia współpraca z największymi producentami samochodów zaowocowały postrzeganiem naszej technologii jako najbardziej zaawansowanej. Start & Stop Start-Stop * EFB – nazwa technologii (Enhanced Flooded Battery) zdefiniowana przez CENELEC w 2012 r. 5 Dzięki zastosowaniu stopów ołowiu i dodatków węglowych akumulatory EFB z najnowszej gamy odznaczają się lepszą zdolnością przyjmowania ładunku i dobrą żywotnością w pracy cyklicznej. Akumulatory EFB doskonale współpracują z sys- temami Start-Stop, systemami hamowania regeneracyjnego i innymi, zaawansowanymi technologiami redukującymi zużycie paliwa.
Motywacja do stworzenia pierwszego akumulatora EFB* w 2008 roku była wynikiem chęci wsparcia europejskich producentów samochodów w zakresie redukcji zużycia paliwa i zmniejszenia emisji CO 2 w małych oraz średnich autach. Inwestycje w badania i rozwój oraz wieloletnia współpraca z największymi producentami samochodów zaowocowały postrzeganiem naszej technologii jako najbardziej zaawansowanej. Start & Stop Start-Stop * EFB – nazwa technologii (Enhanced Flooded Battery) zdefiniowana przez CENELEC w 2012 r. 5 Dzięki zastosowaniu stopów ołowiu i dodatków węglowych akumulatory EFB z najnowszej gamy odznaczają się lepszą zdolnością przyjmowania ładunku i dobrą żywotnością w pracy cyklicznej. Akumulatory EFB doskonale współpracują z sys- temami Start-Stop, systemami hamowania regeneracyjnego i innymi, zaawansowanymi technologiami redukującymi zużycie paliwa.
Motywacja do stworzenia pierwszego akumulatora EFB* w 2008 roku była wynikiem chęci wsparcia europejskich producentów samochodów w zakresie redukcji zużycia paliwa i zmniejszenia emisji CO 2 w małych oraz średnich autach. Inwestycje w badania i rozwój oraz wieloletnia współpraca z największymi producentami samochodów zaowocowały postrzeganiem naszej technologii jako najbardziej zaawansowanej. Start & Stop Start-Stop * EFB – nazwa technologii (Enhanced Flooded Battery) zdefiniowana przez CENELEC w 2012 r. 5 Dzięki zastosowaniu stopów ołowiu i dodatków węglowych akumulatory EFB z najnowszej gamy odznaczają się lepszą zdolnością przyjmowania ładunku i dobrą żywotnością w pracy cyklicznej. Akumulatory EFB doskonale współpracują z sys- temami Start-Stop, systemami hamowania regeneracyjnego i innymi, zaawansowanymi technologiami redukującymi zużycie paliwa.
Motywacja do stworzenia pierwszego akumulatora EFB* w 2008 roku była wynikiem chęci wsparcia europejskich producentów samochodów w zakresie redukcji zużycia paliwa i zmniejszenia emisji CO 2 w małych oraz średnich autach. Inwestycje w badania i rozwój oraz wieloletnia współpraca z największymi producentami samochodów zaowocowały postrzeganiem naszej technologii jako najbardziej zaawansowanej. Start & Stop Start-Stop * EFB – nazwa technologii (Enhanced Flooded Battery) zdefiniowana przez CENELEC w 2012 r. 5 Dzięki zastosowaniu stopów ołowiu i dodatków węglowych akumulatory EFB z najnowszej gamy odznaczają się lepszą zdolnością przyjmowania ładunku i dobrą żywotnością w pracy cyklicznej. Akumulatory EFB doskonale współpracują z sys- temami Start-Stop, systemami hamowania regeneracyjnego i innymi, zaawansowanymi technologiami redukującymi zużycie paliwa.
Wybierz akumulator VARTA® Blue Dynamic EFB zapewniający bezkonkurencyjne parametry użytkowe w zastosowaniach wymagających dużej mocy. Dzięki technologii EFB zaprojektowanej specjalnie z myślą o pojazdach z systemem Start-Stop, w których silnik jest wielokrotnie uruchamiany w trakcie każdej podróży, akumulatory VARTA® Blue Dynamic EFB odznaczają się dwukrotnie dłuższą żywotnością w porównaniu z konwencjonalnymi akumulatorami. Warto po nie sięgnąć w przypadku pojazdów o ponadprzeciętnym zapotrzebowaniu na energię z powodu intensywnej eksploatacji, bogatego wyposażenia oraz licznych akcesoriów, a także w przypadku pojazdów z systemem Start-Stop z rekuperacją.
Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka)
Wykorzystujemy ciasteczka (ang. cookies) oraz podobne technologie w celu świadczenia usług, dostosowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Możesz zawsze wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza, że cookies będą zapisane w pamięci urządzenia. Dowiedz się więcej