• 22 824 06 06
  • +48 503 478 455
  • Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Pn.-Pt. 9.00-18.00

Podkategorie

Pomiędzy płytami ołowianymi są umieszczone maty z włókna szklanego nasycone elektrolitem. Dzięki szybszym reakcjom zachodzącym pomiędzy elektrolitem i masą aktywną, w sytuacjach zwiększonego zapotrzebowania na energię elektryczną zapewniony jest transfer większej ilości energii.

 

W technologii EFB płyta dodatnia jest dodatkowo pokryta warstwą poliestru. Zwiększa to stabilność masy czynnej. W porównaniu do akumulatorów konwencjonalnych technologia EFB zapewnia wyższą odporność na pracę cykliczną, a akumulatory zachowują pełną sprawność nawet przy silnych wstrząsach.

 

  • Filtruj
MOLL_Batt_EFB_big
Producent: Moll

Nowo opracowany typ baterii kwasowo-ołowiowych EFB Enhanced Flooded Battery czyli akumulator kwasowo-ołowiowy o wydłużonej żywotności. Specjalnie dla samochodów ze standardowym systemem Start-Stop bez rekuperacji energii hamowania (Fiat 500 Start-Stop, Toyota Yaris Start-Stop, Ford ECOnetic) i pojazdów z dużą iloscią urządzeń elektrycznych. Płyty w akumulatorze EFB są grubsze w porównaniu z konwencjonalnymi akumulatorami kwasowymi i wzmocnione są specjalną powłoką z poliestru. Powłoka z poliestru pomaga lepiej utrzymać masę czynną na płycie, utrata masy czynnej jest więc zredukowana do minimum! Akumulator posiada większą wytrzymałość cykliczną w porównaniu do tradycyjnych akumulatorów. Dzięki dobrej stabilność termicznej, akumulatory w technologi Moll EFB są preferowane szczególnie do instalacji w komorze silnika, ale również do zastosowania w bardzo gorącym klimacie.

MOLL_Batt_EFB_big
Producent: Moll

Nowo opracowany typ baterii kwasowo-ołowiowych EFB Enhanced Flooded Battery czyli akumulator kwasowo-ołowiowy o wydłużonej żywotności. Specjalnie dla samochodów ze standardowym systemem Start-Stop bez rekuperacji energii hamowania (Fiat 500 Start-Stop, Toyota Yaris Start-Stop, Ford ECOnetic) i pojazdów z dużą iloscią urządzeń elektrycznych. Płyty w akumulatorze EFB są grubsze w porównaniu z konwencjonalnymi akumulatorami kwasowymi i wzmocnione są specjalną powłoką z poliestru. Powłoka z poliestru pomaga lepiej utrzymać masę czynną na płycie, utrata masy czynnej jest więc zredukowana do minimum! Akumulator posiada większą wytrzymałość cykliczną w porównaniu do tradycyjnych akumulatorów. Dzięki dobrej stabilność termicznej, akumulatory w technologi Moll EFB są preferowane szczególnie do instalacji w komorze silnika, ale również do zastosowania w bardzo gorącym klimacie.